نحوه شستن مبلمان چرم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

طراحی داخلی

نحوه انجام: مبلمان چرم را تمیز کنید

چرم یک اثاثه یا اثاثه یا لوازم داخلی با دقت آسان و بادوام است اما به تمیزکاری و تریاژ گاه به گاه احتیاج دارد. اگر مبلمان چرمی شما خسته به نظر می رسد ، پیشنهادات ما را برای خوش رنگ کردن آنها دنبال کنید.

مبلمان چرمی با رنگ غنی و احساس انعطاف پذیر ، عنصری از لوکس بودن را به دکوراسیون اتاق شما دعوت می کند. خوشبختانه ، با وجود تجمل ، چرم به نوعی نگهداری دقیق که شما می توانید با سایر تصفیه ها داشته باشید ، نیاز ندارد. با این حال ، به ناچار ، زمانی در زندگی همه صندلی ها ، صندلی های مبل یا مبل های چرمی فرا می رسد که کمی مراقبت درخواست می شود. مطمئن باشید یادگیری نحوه تمیز کردن مبلمان چرمی کار سختی نیست و این فرآیند فقط شامل وسایلی است که اکثر صاحبان خانه به راحتی در دسترس آنها هستند.

 

مواد و ابزارهای موجود در آمازون

- خلاac (با اتصال قلم مو)

- پارچه نخی یا میکروفیبر را تمیز کنید

- سرکه

- سطل کوچک

مرحله 1: کاملاً جارو برقی بکشید

هنگامی که قصد تمیز کردن مبلمان چرمی را دارید ، اولین قدم این است که تمام گرد و غبار و بقایای سست آن را پاک کنید. با استفاده از جاروبرقی مجهز به اتصال برس می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. فراموش نکنید که در صورت وجود مبلمان ، کوسن ها را تمیز کنید. بعد از اتمام کار ، همه چیز را با یک پارچه نخی یا میکروفیبر پاک کنید.

 

مرحله 2: مبلمان را بازرسی کنید

پس از بررسی مبلمان در هنگام گردگیری و پاک کردن آنها ، اکنون می فهمید که کدام قسمتهای قطعه از نظر سایش بدتر هستند. اینها مناطقی هستند که می خواهید سهم شیر از تلاش های تمیزکاری خود را روی آنها متمرکز کنید.

 

مرحله 3: سرکه رقیق کنید

برای رفع مشکلات ، می توانید از یک پاک کننده خانگی ساده ، اما م effectiveثر ، شامل قسمت های مساوی سرکه و آب استفاده کنید. این دو را در یک سطل کوچک مخلوط کنید ، سپس در گوشه یک پارچه فرو کنید. پارچه را بیرون بیاورید تا مرطوب باشد اما خیس نباشد ، سپس قسمتهای آلوده چرم را پاک کنید. برای جلوگیری از پخش شدن آلودگی ، پارچه را بعد از چند بار شستشو دهید.

مرحله 4: چرم را پاک کنید

بعد ، با یک پارچه خشک این کار را ادامه دهید ، مطمئن شوید که هر منطقه ای را که با محلول آب و سرکه درمان کرده اید ، مرور کنید. در هیچ مرحله از مراحل کار نباید بگذارید چرم خیس بخورد. اشباع یکی از دشمنان مواد است.

 

 

 

باید ها و نباید ها

آیا یک مهمان بی خیال چیزی ریخته است ، و شما فکر می کنید که چگونه مبلمان چرمی را برای از بین بردن لکه تمیز کنید؟ ناامید نشوید - احتمالاً می توانید جلوی لکه گیری دائمی حادثه را بگیرید ، اما برای موفقیت باید سریع کار کنید. لکه های مختلف درمان های مختلفی را می طلبند:

 

لکه های چربی را با یک پارچه خشک و تمیز پاک کنید. آب اضافه نکنید ، زیرا مایعات می تواند به غوطه ور شدن چربی در چرم کمک کند. اگر تا زمانی که چربی متوجه شدید چربی خشک شده است ، سعی کنید جوش شیرین را روی آن قسمت بپاشید تا چربی آن خارج شود. جوش شیرین را چند ساعت بگذارید تا روشن بماند ، سپس آن را با پارچه مسواک بزنید.

 

 

اگر روی مبلمان چرمی شما لکه های جوهر وجود دارد ، مالش الکل ممکن است عامل اصلی برای از بین بردن آنها باشد. الکل را روی پنبه بزنید ، سپس لکه را پاک کنید تا پاک شود. برای آینده بخاطر داشته باشید که بسیاری از صاحبان خانه با استفاده از مالیدن الکل برای از بین بردن تکه های مزاحم کپک یا کپک روی مبلمان ، شانس آورده اند.

چرم سفید و بژ به طور قابل توجهی در برابر لکه ها آسیب پذیر است. برای از بین بردن لکه های تیره رنگ از چنین قطعاتی ، مخلوطی از قسمتهای مساوی آب لیمو و خامه تارتار را انتخاب کنید. این دو را به صورت خمیر ترکیب کنید ، آن را به لکه بمالید ، سپس 10 دقیقه در جای خود بگذارید. آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

به طور کلی ، از آزمایش محصولات پاک کننده لکه بر روی چرم مراقب باشید. بعضی از آنها ممکن است بیشتر از منافع آسیب برسانند همیشه ابتدا یک ماده تمیز کننده را روی قسمت نامحسوس مبلمان امتحان کنید. به این ترتیب ، اگر همه چیز خراب شود ، هیچ کس متوجه نمی شود!

اگر هیچ یک از نکات یا ترفندهای فوق مفید نبود ، به دنبال کمک یک متخصص باشید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: